Audio-kultúra |
Olvasóink ma már bizonyára úgy ismerik a Hifi Magazint, mint a
rossz pénzt, akarom mondani, mint a saját tenyerüket. Itt az ideje,
hogy mi is jobban megismerjük Olvasóinkat. Nagyon kérjük, hogy mielőtt
továbblapoznának, kaparintsanak kezükbe egy golyóstollat, és húzkodják
be az ikszeket azon a mindenféle kérdésekkel telefirkált
levelezőlapon, amelyet a poszterkép szomszédságában találnak. Ugye,
megteszik?! Előre is köszönjük! A levelezőlapra aztán bélyeget sem
kell ragasztani, csak be kell dobni a legközelebbi postaládába.
Természetesen a válaszok mellé nyomtatott kis négyszögeket kell
keresztülhúzgálni, lehetőleg jó erősen. Minden sort értelemszerűen
kell kitölteni, vagyis helyenként (10-11. kérdés) egyszerre több
válasz is helyénvaló lehet, másutt (18-19. kérdés) többen tartózkodni
fognak a véleménnyilvánítástól. Egyik-másik kérdésünket a rend
kedvéért pontosabban is megfogalmazzuk. Élő zenén (7. kérdés) nemcsak
klasszikus, hanem dzsessz- vagy popkoncertet is értünk. Információnak
(lásd 10-11. kérdésünket) azt a rovatot nevezzük, amely a
hanglemezkritikák és a sajtószemle közé ékelődik. Havi jövedelmen (15.
kérdés) a teljes keresetet értjük, nem csak a havi fixet. Végül a
számunkra roppant fontos 22. kérdésben arra keressük a választ, hogy a
Hifi-Magazin egy-egy példányát összesen hányan olvassák - a
tulajdonossal együtt. Hogy el ne feledjem, ezúttal névtelen leveleket
is elfogadunk, a levelezőlapon tehát nem muszáj feltüntetni a feladó
nevét - de mint mindjárt kiderül: érdemes.
Ugyanis, hogy egyik szavamat másikba ne öltsem: bármennyire bízunk
is Olvasóink önzetlen segítőkészségében, tudjuk, hogy vannak
úgynevezett rossz levélírók is, őket tehát egy kis tombola ígéretével
szeretnénk aktivitásra bírni. Mindazok között, akik visszaküldik a
levelezőlapot, összesen 15 nyereményt sorsolunk ki a Lapkiadó Vállalat
propaganda főosztályán. Tizenkét nyertesnek egy-egy évi előfizetéssel,
azaz a HFM 13-15. (illetve, ha úgy kéri: 14-16.) számával szúrjuk ki a
szemét, de vannak valóban értékes nyereménytárgyaink is: az AKG cég
hozzájárulásával kisorsoljuk azt a három, máig is vadonatúj
hangszedőt, amelyet 7. számunkban teszteltünk. (P 10 ED, P 15 MD, P 25
MD - a három együttvéve tíz-tizenkétezer forintot érhet.)
Közvéleménykutatásunk eredménye bizonyára másokat is érdekelni
fog, nemcsak bennünket. Közre is adjuk lapunk téli számában: a
nyertesek nevével együtt.